Monday, July 17, 2023

Jika kita alah pada gula bermakna gula itu juga yang akan menjadi penawar secara semulajadi.

 *-ILMIAH CVT MALAYSIA-*


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  


Setiap orang akan mengalami alahan pada salah satu deria rasa seperti pahit, masin, masam dan manis. Ini akan menambah lebih jelas elemen diri kita luar dan dalam. Jika kita alah pada gula bermakna gula itu juga yang akan menjadi penawar secara semulajadi. Biasanya gula kronik akan memberi kesan pada level fizikal hingga ke tahap gangrean. Namun level minda akan mengalami kadar gula rendah kerana riaksi masam. Gula adalah satu bentuk energi mutlak yang menjadi asas keperluan tubuh. Energi adalah satu tenaga yang tidak kelihatan namun ia benar-benar ada dan sentiasa boleh berubah-ubah mengikut riaksi kimia yang di alaminya. Energi pada kekuatan magnatik pada tulang bersifat sejuk. Energi pada darah yang ada sifat elektrolit bersifat panas. Sejuk itu tulang dan panas itu darah. Kata-kata mutiara dari seorang saintis moden yang amat terkenal di abad ke 19 adalah Nikola Tesla.  Satu-satunya saintis yang mempelopori bidang elektrik yang selari dengan prinsip ilmu CVT iaitu untuk memahami alam semesta kita perlu menguasai bidang energi frekuensi dan getaran. Bersyukur kita di dalam CVT kerana bidang perubatan dengan konsep getaran selari dalam bidang yang jauh ke hadapan untuk bersaing di era sains moden. Teknik terapi dengan fokus satu formula akan lebih berkesan dan dapat mengelakkan tindak balas. Elakkan dari memberi lebih tiga formula dalam satu masa yang sama atau dalam satu hari. Kesan menakjubkan untuk menggetarkan satu organ dapat di bangunkan semula adalah lebih baik. Satu formula dengan berbagai teknik transfer energi. *Mengeluarkan energi yang berlebihan dan tidak berguna terperangkap dalam zat adalah memerlukan kerja gula dalam NW.* Lemak, zat, energi untuk semangat dan ketenangan. Kolestrol untuk emosi rasa damai, indah dan tenteram. Makanan yang sedap ada kandungan kolestrol yang baik. Protein untuk kecerdasan berfikir dengan penuh keikhlasan. Karbohaidrat untuk rasa tabah, redha, cekal dan berusaha dalam berbagai ikhtiar. Pahit mengimbangi lemak. Masin mengimbangi kolestrol. Masam mengimbangi protein. Manis mengimbangi karbohaidrat. Panas yang memburu sejuk. Minum air sejuk akan mengaktifkan sistem penghadaman kerana energi panas akan bertumpu pada kawasan yang sejuk. Sejuk itu bertukar panas. Sejuk itu adalah panas.


NW adalah tenaga yang berasal dari cahaya magnatik bulan dan elektrik matahari. Jadikan sumber cahaya yang boleh mengubah berbagai bentuk energi yang stabil. Sepatutnya kita harus terdedah pada sumber iaitu matahari dan bulan untuk mengubah berbagai bentuk energi yang pasif dan tidak stabil. Sel menyimpan sebuah energi. Kuman sebuah energi. Tiada istilah bunuh sel dan kuman. Kita hanya mengubah sifat frekuensi getaran yang ada pada kuman atau sel itu agar berfaedah dan tidak memudaratkan kerja yang sepatutnya. Tesla saintis abad ke 19 dan 20. Perintis elektromagnetik. Daya elektrik. Gelombang tanpa wayar. Remote kontrol. Arus ulang alik. Tiada graviti melainkan elektromagnetik. Komunikasi tanpa kabel. Perang arus elektro. Bila ingin menemukan rahsia alam semesta maka pemahaman mengenai energi frekuensi dan getaran adalah perlu di kuasai. Memahami fenomena mengenai fizik atau zat amatlah sukar seperti mana kita hendak mengenal pasti zat dalam pemakanan kita secara individu. Generasi akan datang harus lebih tahu mengenai gelombang. Kita di dalam CVT sedang membina satu faundasi yang kukuh untuk keduniaan masa depan. Kita harus terus berkarya tanpa henti. Jangan sampai tidak percaya tuhan apabila menemukan sesuatu yang menakjubkan. Semakin bertemu sesuatu keajaiban maka semakin percaya adanya tuhan yang mengatur dan menjadikannya.


*Daftar segera kelas lanjutan mengenai bab zat dan tenaga dalam pemakanan 02.09.2023 sabtu*. Moga pengamal CVT akan jauh lebih cemerlang di dalam pengetahuan bab ini secara alamiah.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment