Monday, January 29, 2024

Ilmiah CVT 29.01.2024

 *-ILMIAH CVT MALAYSIA-*


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Kehidupan hari ini urusan signal. Akan datang semua di kawal oleh gelombang. Racun untuk penyakit bersifat amat halus iaitu dalam bentuk partikel dalam ukuran nano meter yang akan dikawal oleh isyarat gelombang. Segala sesuatu di dalam tubuh kita akan dikawal oleh satu pihak. Semua sudah tahu siapa pihak itu. Industri farmasi dunia mencari keuntungan. Banyak orang akan menyesal dikemudian hari. Simbolik perubatan moden adalah ular. Ular yang merayu dan memperdaya. Dan akhirnya kita jatuh dosa hanya soal makan. Dan semua itu tidak berhenti sehingga manusia dikawal sepenuhnya.


Wabak covid dan vaksin adalah konspirasi. Mereka bermain secara psikologi dan mempengaruhi minda kita. Mereka tahu bagaimana hendak memanipulasi fikiran kita secara bertubi-tubi di dalam berbagai jenis media. Semua seolah-olah real. Wal hal itu rekaan semata-mata. Apa yang kita fikirkan akan mempengaruhi zat-zat yang kita makan. Ketakutan dan rasa bimbang akan mempengaruhi enzim. ltu yang sudah ditanam dalam mindset secara mendalam dan itulah doktrin yang ditanam secara mindset di dalam otak kita.


Orang menjadi takut dan memakai mask. Otak dilemahkan dan menjadi tidak cerdas untuk berfikir. Enzim disistem pencernaan kita tidak lagi berkualiti. Orang inilah yang paling mudah sakit. Semua program akan datang adalah berkaitan KESIHATAN. Kejahatan kemanusiaan menjurus kepada konspirasi KESIHATAN. Wal hal semua orang sudah tahu bahawa  hakikat yang menyembuhkan adalah tubuh kita sendiri. Sel-sel tubuh dibangunkan aktif dengan energi dalam frekuensi warna yang bergetar.  Ubat di farmasi tidak bertindak seperti itu. Tetapi variasi ubat semakin banyak berlambak di dalam industri farmasi. Wal hal penyakit berpunca dari kelemahan diperut. Makanan kita sudah basi. Ada yang sudah tamat tarikh tempoh. Vitagen yang dianggap ada bakteria baik bertukar menjadi sepenuhnya bakteria jahat

apabila tamat tempoh. 


Kita terpinga-pinga apabila diserang Diarea. Angin banyak dalam perut dan rasa loya nak muntah. Terganggu pernafasan. Badan menjadi lemah. Rasa pening dan mengantuk. Hal sekecil ini menjadi rumit dan kita ke doktor. Kita tidak pernah nak menyiasat sendiri apa yang kita makan atau minum dalam beberapa jam sebelumnya. *Beruntung kerana kita ada NW 12 dan medium penghantar yang lain yang cukup pantas menjadi penawar mengimbangi enzim dan menguatkan kekuatan sel-sel perut hati dan limpa*. Racun dan bakteria jahat akan disingkirkan. Tubuh kita akan menyingkirkannya dalam bentuk diarea tetapi lebih terkawal tanpa seksa rasa sakit memulas. 


Sebenarnya itu cara detok yang tidak mengambil masa lama. Tanpa teknik isyarat gelombang kesan diarea yang memulas mulas dengan sakit akan mengambil masa lebih dalam sehari. Dengan NW 12 atau boleh juga NW 19 kesan diarea dilalui tetapi tanpa sakit memulas. Diarea juga tidak akan mengambil masa yang lama. Kesan Diarea hanya lebih kurang dua jam kerana ia bersifat detok. Tanpa NW 12 mungkin kesan Diarea yang memulas-mulas sakit dan berlaku lebih dalam masa sehari. Kesimpulanya, Jika serangan penyakit di masa akan datang di hantar melalui sihir gelombang maka kita di dalam CVT sudahpun bersedia dengan konsep gelombang ke arah  keseimbangan.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment