Thursday, January 18, 2024

Ilmiah Colour Vibration Therapy CVT Malaysia

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Horman itu seumpama baja yang menyuburkan tubuh badan. Sistem rangka yang sempurna terdiri dari binaan tulang dan otot-otot yang kuat. Horman memerlukan zat makanan yang banyak lemak dan kolestrol. Horman perlu diseimbangakn oleh karbohaidrat. Jika berlebihan hormon maka akan berlebihan lemak dan kolestrol. Tanda subur selain dari bentuk tubuh badan yang sasa adalah jelas pada kecantikkan kulit. Kulit wajah dan bentuk rupa yang cantik adalah dominan pada level spiritual atau sebaliknya.


Bentuk tubuh yang tegap dan sasa pada level fizikal. Gabungan level spiritual dan fizikal adalah amat sempurna. Horman juga pembangkit semangat yang jelas pada level spiritual. *Rawatan kecantikkan kulit perlu dimulai dengan NW 1 dan NW 2*. Kalenjar induk yang mengawal sistem kalenjar yang lain. Jika kulit kusam dan penuh jeragat maka tanda kolestrol dan lemak yang berlebihan pada hati dan hempedu. NW 12 hati dan NW 14 hempedu perlu dipulihkan. Bebanan toksik di kawal oleh hati dan hempedu. Perlu penguaraian zat untuk pembersihan.



Rawatan kulit dengan fungsi hormon ini lebih praktikal dan amat berkesan. Lebih cepat kerana rawatan mengikut sistem fisioiogi tubuh. Lemak yang terbaik untuk bina sel-sel tubuh tentunya dari tali pusat sebagai sel induk. Perlu diingat rawatan kulit memerlukan rawatan yang amat mahal. Seperti rawatan stem sel yang mencecah ratusan ribu ringgit. Rawatan yang penuh risiko yang boleh mengganggu dna jika sel induk diderma oleh pihak lain. Semua ini akan membuang masa yang masih baru dan di tahap percubaan demi percubaan.


Hargailah konsep CVT dalam konsep rawatan yang penuh ilmiah sesuai dengan sistem fisiologi tubuh. ltu yang kita kata dan itulah yang kita kotakan. llmu sesuai dengan perlaksaan secara praktikal. Testimoni pertama CVT secara live di siaran bincang petang TV 3 adalah rawatan kulit iaitu psiorosis. *IKUTI KELAS ASAS EKSKLUSIF DI JOHOR BAHRU ESOK ANJURAN CVT SELATAN ( DR RAHIM).*


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment