Tuesday, January 23, 2024

Ilmiah CVT 24.01.2024

 *-ILMIAH CVT MALAYSIA-*


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Kita terikat pada waktu. Teori Albert Eainstain. Waktu itu relatif. Time travel itu berlaku. Ayuh kita kejar masa. Kita kehadapan atau lakukan perjalanan masa ke hadapan. Kita tinggalkan masa lepas. Kita mesti laju dan jangan lembab. Bergerak cepat. Ruang dan waktu itu saling terhubung. Konsep CVT menguasai waktu. Merawat seperti satu perjalanan dan menuju destinasi. Sebenarnya kita sebagai penyembuh spiritual. Kekuatan rasa percaya dengan ilmu dan pengetahuan. Kita mahu NUR menyelimuti tubuh kita. Kuning sebagai warna pembersih. Orange atau jingga sebagai warna pensuci tubuh. Sucikan dari dosa. Jaga kehormatan diri melalui noda-noda maksiat dan zina. Sampai masa kita akan tetap ke arah penyucian tubuh ini. Kita akan menemukan taubat untuk menyucikan diri. 

Nampaknya yang benar-benar najis adalah melalukan perbuatan kotor iaitu maksiat penzinaan. NW 16 dengan kandungan yang melahirkan manusia yang suci berbanding makhluk lain. Kita mahu bersih lagi suci seumpama bayi yang baru dilahirkan. NW 17 pada alat kelamin yang dapat kita jaga dari dikuasai jin. Oren adalah warna pensucian. Putih warna menuju kerohanian yang lebih tinggi dari suci. Apapun kita sucikan tubuh dahulu. Kuning warna pembersihan dari zat-zat makanan dibahagian pencernaan.


Nampaknya dua warna ini amat kuat untuk daya ketetarikan pada bangsa para jin jika ianya tidak suci. Jagalah makan dan harga diri. Kelajuan cahya kita ubah menjadi resonansi ke arah keserentakkan. Ruang dan waktu kita hubungkan dan menjadi realiti. Moga semua warga CVT bersih lagi suci untuk menjadi pilihan Tuhan yang maha Esa.


*BERSAMBUNG…*


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment