Friday, April 19, 2024

Mandian fullmoon


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Tidak dapat dinafikan mandian bulan purnama DI LUAR rumah adalah lebih mendapat kesan berkali ganda. Terpapar 15 minit pada satu pusingan aliran darah pada gelombang cahaya purnama sudah memadai. Di luar rumah radiasi bulan sudah terperangkap dirakam di dalam air dengan tepat. Di SPA CVT ada konsep itu. Kolam renang dengan volume air yang besar dan bilik terapi yang terdedah terpapar terus untuk menerima kesan cahaya ini. Yang tidak berkesempatan masih boleh lakukan secara bijaknya dengan hanya mengamalkan sapuan *SEJUTA WAJAH/SERI WAJAH FULLMOON* di wajah sebelum tidur.


Saat purnama datanglah satu kerinduan. Kita kagum dan terpesona melihat purnama. ltu adalah tanda rohani kita dekat dengan Sang Pencipta. Puji pujian yang layak untuk Sang Pencipta itu akan menaikkan dan meninggikan kemuliaan tuhan yang sememangnya sudah Maha Tinggi. Maka dengan sendirinya darjat kita naik bersama kemuliaaNYA di dalam RAHMAT KASIHNYA. Begitulah cara membuka rezeki. Kita memberi dan layak pula menerimanya. Pemberian dalam berbagai bentuk jenis, gaya dan rupa. Hadiahkan dan secara hukum alamiah energi ikhlas pemberian itu akan kembali menerpa berganda kepada si pemberi. 


Hadiahkan pada sesiapa yang kita kasih dengan sebotol SEJUTA WAJAH atau SERI WAJAH FULLMOON. lni hadiah paling berharga. lkatkan semula silaturrahim yang sekian lama terputus. Terangkan ilmiahnya. Ajarkan sapuan dan minum 3 kali sebelum tidur. In Sya Allaah kita akan dapat rasai faedahnya mengalir pada kita. Hadiah yang lain berlalu begitu sahaja tidak memantul untuk kita menerima nikmat kesannya. Hadiah lain yang mungkin mahal mungkin hanya dipandang sepi tidak bererti. Hadiahkan untuk kesihatan rohani dan jasmani. *Pastikan SEJUTA WAJAH dan SERI WAJAH FULLMOON sentiasa diletakkan semula di dalam kotak piramid infiniti ini*.


Jadilah orang yang TERCERAHKAN. Level spiritual luar dan spiritual dalam. Putih dan putih. Tapi kenapa masih tidak ajaib. Sebab belum bersih dan suci. Belum kenal diri sejati. Dan banyak lagi hukum-hukum keilmuan yang perlu dipelajari. Anugerah kerohanian pada level ini. Tetapi sayang masih tidak terpenuhi. Rebut peluang mandian putih purnama ini. *Jangan lupa tempah slot MANDIAN FULLMOON dibulan Puasa ini pada 22, 23 dan 24 APRIL ini*.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment