Wednesday, April 3, 2024

Ilmiah cvt Malaysia 03.04.2024


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته 


Menyingkap kebohongan yang tidak terceritakan dalam bidang perubatan. Moga kita menjadi garam didalam terangnya cahaya ketuhanan. Berpuasa itu menambah terangnya cahaya. Umpama subuh yang mengembun dan menjadi garam di permulaan cahaya kehijauan awal pagi yang memupuk jiwa. Puasa meningkatkan kerja metabolisma. Air, garam dan gula dalam kerja metabolisma. Garam dalam frekuensi biru subuh yang bergetar. Moga kita akan dapat kesan yang lebih luar biasa. Kerana garam dan air adalah satu hal yang sama. Garam pengimbang air. Garam boleh menjadi racun dari awal pagi jika kita hilang sabar. Amatlah malang jika kita memulakan kehidupan diawal pagi dengan kemarahan. Garam juga boleh menjadi penawar. Garam pengimbang namun air tetap seimbang.


Garam yang sihat dapat mendidik rasa sabar dan mengawal emosi dengan kualiti menambah oksigen dalam darah. Begitulah sebaliknya. Air di atmosfera dalam lapisan tebal melindungi bumi dalam bentuk kubah di langit. Air dibumi yang menumbuhkan segala hasil tanaman. Kita berada antara dua lapisan air. Semua itu didalam Rahmat kasih TUHAN. Garam dan air yang menghidupkan bersifat elektrolit. Gabungan level emosi iaitu garam dan minda adalah air manakala fizikal adalah gula. Raja segala kimia adalah garam. Satu masa dahulu banyak penyakit dikaitkan dengan garam secara umum. Tetapi sekarang sudah reda kerana tercerahkan. Makanan tinggi kolestrol sudah boleh diterima pula. Gula masih di gembar-gemburkan sebagai zat jahat. Satu masa nanti giliran gula pula akan dianggap sihat selamat malah perlu. Sekarang ini hampir semua ubat antibiotik yang selamat dibuat dari gula. Gula sehingga tahap mampu bunuh virus paling halus yang telah masuk tembus ke dalam inti sel. Kerana garam dan gula bersama air mineral yang mampu menembus masuk ke dalam inti sel dengan mudah.


Protein dan makanan alahan dalam lemak yang membuat gula terapung dalam darah. Hanya kerana sebiji buah yang kita makan setiap hari yang sama yang konon di anggap sihat boleh menjadi pembunuh senyap. Tetapi yang disalahkan insulin yang resisten lembab. Akhirnya insulin juga adalah asas yang kaya gula digunakan untuk mempertenagakan sel. Semua penipuan akan dibuka seluas-luasnya. Penipuan tidak akan bertahan lama untuk dibendung. Fakta bertukar menjadi konspirasi. llmu tidak menjurus pada kebenaran dan penuh misteri menjadi muslihat yang akhirnya tetap akan dibongkar. Di dalam kitab dan Al-Quraan jelas tuhan telah memberi amaran pada manusia dan iblis tidak mungkin boleh menembus langit. Kerana langit penuh air dan cas-cas elektrik. Walaupun manusia menggunakan kekuatan apa sekalipun. Buktinya apabila Elon mask sudah dua kali gagal menembusi langit yang penuh lapisan air yang tebal. Elon mask telah menggunakan roket yang super canggih di era moden ini tetapi gagal mutlak. Hasilnya hanya mampu melihat roket seperti masuk terhempas ke dalam air di langit. Sama seperti roket yang jatuh terhempas ke dalam air dilautan luas. Semua itu sudah disaksikan dengan kamera canggih di zaman moden ini. Rahsia kebohongan NASA pecah macam telur tembelang. NASA yang menjadi pembohong besar sejak tahun 60an hinggalah sekarang masih tetap nak berbohong. Tahun 60an NASA dengan roket teknologi lama megah mendakwa berjaya menjejaki kaki ke bulan. Kita yang kurang gula diotak taksub dan menerimanya.


Bulan berada di luar kubah langit bersama matahari. Jarak bulan 150 ribu km dan jarak matahari 150 juta km. Beza amat jauh antara ke duanya. Tetapi bagaimana boleh melindungi antara satu sama lain sehingga menjadi gerhana. Jelas bulan dan matahari tidak begitu jauh antara ke duanya. Buktinya nanti akan berlaku gerhana matahari penuh total. lni hanyalah sekadar contoh penipuan yang terang-terang di depan mata tetapi ditutup oleh akal gelap. Kita bukan bodoh lagi. Begitulah juga dalam bidang perubatan yang penuh muslihat. Elit global telah menjadi penipu besar didalam bidang perubatan. Jelas berpuasa itu cara tubuh membina semula garam secara semulajadi didalam tubuh. *Bersahur dengan permulaan garam ya!!*. Moga iblis dan syaitan lemah tidak mengganggu. *Nasihat saya yang pertama, Pastikan darah cukup elektrolit garam Ketika menghadapi gerhana matahari total nanti*. Sungguh Kerajaan iblis menguasai kegelapan.


*Bersambung….*


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment