Friday, March 22, 2024

Mandian fullmoon colour vibration therapy cvt

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Fenomena buIan PURNAMA. Tanda jelas kekuasaan Sang Pencipta. Tetapi manusia yang sombong tidak pernah untuk ambil tahu tanda kebesaran itu. Manusia sombong berbelanja bilion malah trilion dolar untuk ke bulan. Hanya Amerika tahun 60an yang belum canggih malah masih mundur tetapi tidak malu mendakwa sudah menjejakkan kaki ke bulan. Namun tidak ada sebuah negara maju pun yang berani mendakwa seperti itu sampailah sekarang. ltulah kerja NASA. Sebenarnya yang lebih ilmiah dan murah malah memberi faedah pada manusia adalah mengenai keistimewaan cahaya bulan itu sendiri. Seperti keistimewaan sinar matahari dengan kerja fotosintesis yang juga masih amat sedikit ilmunya. Wal hal semua makhluk seperti tumbuhan dan haiwan-haiwan mendapat banyak faedah dari sinar dan cahaya ini.


Ambil kesempatan dalam cahaya purnama ramadan yang dijangka sejuk dibulan ramadan kali ini. Kita bimbang pada purnama merah yang dijangka pada pertengahan Aidilfitri nanti. Pengaruh cahaya bulan PURNAMA amat berkaitan hormon melatonin kelenjar pineal. Mood atau semangat kita amat terpengaruh dengan cahaya purnama ini. Emosi kita juga berubah negatif atau positif. Yang pasti air pasang surut dipengaruhi pada jarak kedudukan bumi dan bulan yang sejajar. Air pasang naik tinggi ketika purnama. Badan atau tubuh manusia yang juga terdiri dari 80 peratus air amat terpengaruhi dengan tekanan cahaya ini. Darah kita diberi tekanan dan sampai menuju dasar tengah otak kita iaitu pineal. Gejala buruk seperti Imsonia dapat dipulihkan. Orang level spiritual paling berpengaruh dan terkesan. Tidur yang sukar namun jika dah terlelap hilang signal susah nak disedarkan. Orang emosi atau jiwa juga dapat merasakan kedamaian. Orang minda lebih jelas fikirannya. Kerana siaran signal pada otak kita dapat lebih jelas signal gelombang cahaya bulan. 


Bulan itu sebenarnya adalah sistem satelit untuk bumi. Kita berada dibumi akan mendapat manfaatnya. Sebenarnya ketika purnama tiga gabungan sinkronis antara bumi matahari dan bulan bersatu. Ada kekuatan luar biasa disitu. Kemuncak pastinya pada malam 15hb bulan hijriah atau qamariah islam. Yang tidak dapat melakukan ibadah ritual tunduk sujud taat dan akur akan terlepas faedahnya. Tapi janganlah pula kita sembah bulan itu seperti mana ritual jahil orang terdahulu. Sebab semua makhluk akan melakukan pada saat tepat waktu ini dengan cara tersendiri. Setidaknya yang dapat merenung keindahannya. *Yang bersedia dapat menyerap lebih radiasi geIombang elektromagnatiknya dengan mandian*. *ltu sebabnya saya cadangkan sapuan SEJUTA WAJAH atau SERI WAJAH pada wajah sebelum tidur*. Seumpama kita telah mendapat faedah pada SETIAP MALAM dan tidak perlu menunggu satu hari dan waktu pada satu masa tertentu itu sahaja. 


Kita beruntung kerana dalam waktu tidur lebih lena dan hormon melatonin kita dapat aktif terus menerus. *SEJUTA WAJAH dan SERI WAJAH dengan frekuensi bunga bakawali kembang mekar tepat ditengah malam*. ltu keistimewaan yang ada dalam konsep CVT sejak mula. Sapuan diwajah sebelum tidur. Semua maklumat pada sensor reseptor terakam di wajah yang berkarisma dapat dibangkitkan dengan jelas agar setiap peristiwa yang kita lalui jelas bersiaran dalam berpijak dibumi nyata.



*Jangan lupa tempah slot MANDIAN FULLMOON dibulan Puasa ini pada 24,25 dan 26 MAC ini*.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment