Tuesday, February 27, 2024

Ilmiah Colour Vibration Therapy Malaysia 27.02.2024

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته  


Bukit Garam Jabal Habsyi Madinah, Arab Saudi. Dari mana pengetahuan Rasulullah ﷺ mengenai bukit bergaram itu. Dan kini terbukti juga ada istana kerajaan Arab Saudi di atas bukit yang di maksudkan. Apakah itu satu kebetulan.?? Dajjal pula akan menunjukkan istana Ahmad iaitu masjid yang besar kelihatan berwarna putih wal hal ketika di bangunkan di zaman Rasulullah ﷺ  hanyalah sebuah masjid kecil dari Lumpur. Tetapi pengetahuan Rasulullah ﷺ memberi peringatan itu juga kini benar. Bagaimana pengetahuan Rasulullah ﷺ yang kini benar terdapat 7 pintu gerbang untuk memasuki kota madinah yang terlarang buat dajjal. Yang paling menarik buat saya adalah benar bukit itu penuh dengan garam mineral. Istana dajjal berada pada bukit Garam sebagai perisai dan menguasai kekuatan yang luar biasa dengan hentakkan kakinya boleh menggegarkan seluruh kota Madinah dan melemahkan keimanan sehingga begitu banyak orang yang beriman menjadi kafir menjadi pengikut dajjal. 


Kenapa dajjal memilih bukit garam.?? Garam akan menjadi bahan fitnah di akhir zaman. Garam boleh menjadi bahan untuk kekuatan sihir dajjal. Fitnah yang paling dahsyat adalah tidak akan ada sesiapa lagi yang akan memberi peringatan tentang fitnah dajjal. Ketika itu dajjal menguasai dunia dengan teknologi yang membuat manusia terlupa dan terasa pelik jika disebutkan siapa itu dajjal. Ketika ini kita masih diberi peringatan. Garam yang memiliki ion positif dan negatif yang berpasangan menguasai gelombang elektromagnatik. Teknologi gelombang elektromagnatik di seluruh dunia lumpuh sepenuhnya kerana lemahnya cahaya matahari. Cahaya keimanan kita juga pudar dan hilang karakter baik sebagai manusia. Bersyukur kita tidak menyalah gunakan garam dan mengamalkan untuk tujuan yang sangat luar biasa faedahnya. Moga kita menjadi orang yang terselamat dengan fitnah dajjal.


Moga GARAM BOOSTER CVT tidak di sia-siakan kerana itu akan memberi peringatan agar kita tidak cuai dengan fitnah dajjal dalam bentuk teknologi yang melalaikan. Saya mohon semua pengamal dan warga CVT memberi fokus yang lebih berkali ganda agar kita sama-sama menjadi kuat dan selamat. Esok Lusa ekonomi kita semakin tenat dan payah. Bangun dan majukan diri agar kita tidak jatuh miskin kerana itu salah satu kelemahan yang dajjal dengan pengikut iluminati fremenson sedang usahakan. *Amalkan GARAM BOOSTER CVT dan SEJUTA WAJAH agar semangat dan keyakinan kita tidak pudar*. Moga kita terselamat dan jangan sampai kita hilang punca dan arah.


*BERSAMBUNG…*


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment