Monday, February 24, 2020

Bahaya Chemotherapy Dan kesannya terhadap kesihatan

*-ILMIAH CVTSB-*

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Chemotherapy adalah satu-satunya kaedah rawatan yang sebenarnya sangat mencabar dan penuh risiko dengan begitu banyak kesan-kesan sampingan yang sudah di jangka. Jika di tanya pada para doktor yang terlibat mereka mengatakan ianya amat selamat dan semua anggapan itu hanyalah mitos semata-mata. Sebenarnya sel-sel sihat lebih banyak yang akan di matikan. Sel-sel mati sudah tentu pun mati. Sepatutnya tugas kita yang paling munasabah adalah bagaimana menambah sihat sel dengan meningkatkan sistem imun dan sekaligus mengeluarkan sel-sel mati. Pengidap kanser digalakkan untuk berpeluh dengan banyaknya. Proses perpeluhan adalah bagaimana proses penyingkiran sel-sel mati. Namun pesakit perlu mengambil garam organik yang secukupnya. Sel-sel mati dapat ditarik keluar bersama garam melalui aktiviti perpeluhan. Sel-sel mati tersingkir keluar bersama garam. Jika tiada garam berpeluh tidak cukup berkesan untuk membuang sel-sel mati di kulit. Bersyukurlah Allaah telah menganugerahkan kulit memiliki pori-pori yang banyak untuk mengeluarkan segala kekotoran termasuklah sel-sel mati. Sel-sel mati harus disingkirkan secara semulajadi selamat malah berkesan.

Sebenarnya rawatan membunuh sel adalah paling tidak rasional. Tenaga hayat kita bergantung pada jumlah sel yang sihat. Membunuh sel bererti akan memendekkan jangka hayat. Seperti nak membunuh seekor nyamuk tetapi satu kelambu yang dibakar. Ubat kemo tidak dapat mengenal sel ganas dan sel sihat. Sel ganas bererti karakter sel itu tidak berada dalam keadaan siuman. Bererti pesakit perlu bersiap sedia dengan kesihatan emosi dan mental sebelum memilih rawatan kemo yang biasanya besifat susulan. Kemo adalah rawatan yang penuh radiasi yang sangat bersifat toksik juga. Sel-sel rambut akan gugur dan rasa kepanasan yang melampau menyukarkan pesakit untuk tidur lena dan selebihnya terus bertahan menuju kesukaran yang menyeksakan. *Kesan sampingan juga akan lebih cepat terjadi jika tidak di kendalikan oleh doktor yang pakar memantau makanan suppliment yang di ambil oleh pesakit dalam masa menjalani rawatan ini*. *Dan pernahkah doktor mendiagnos zat makanan suppliment mana yang alah dan tidak sesuai??.???* Tenyata industri Chemotherapy sangat mementingkan keuntungan berbilion dolar dan masih di tahap ujian dan percubaan dalam menangani kesan sampingan yang pasti akan berlaku mengikut prosedur pada setiap yang juga berbeza. Kulit bukan sahaja cekap menyerap garam malah menyingkirkannya bersama toksik dan sel-sel mati. Oleh itu terapi garam untuk resapan pada kulit adalah lebih praktikal. Penggunaan garam dalam *HIDROTERAPI AIS* adalah mengikut salah satu prosedur ini. Menyingkirkan sel mati dari dalam badan yang hidup. Sel-sel mati boleh mempengaruhi jiwa seseorang dan menjadikan hidup tanpa semangat. Penggunaan *SEJUTA WAJAH* akan mengambil tempat untuk menggantikan vital energi yang tersingkir berpindah keluar. Berubahlah dan kembali kepada rawatan semulajadi rendaman ais atau garam dalam *HIDROTERAPI AIS*. Visi spiritual akan lebih aman jika di takdirkan akhir hayat datang memanggil.

*Gunakan TEA TREE CLEANSER bagi cucian kulit.* Sel-sel mati yang berbau busuk dan akan menyebabkan air berubah warna keruh atau sehingga menjadi hitam pekat. Kesimpulannya, Rawatan kemo walaupun berjaya tetapi tetap tidak dapat mengawal atau menyekat pertumbuhan sel-sel ganas yang baru.  Jelas rawatan ini perlu di lakukan secara berterusan sehingga akhir hayat. Semoga rawatan terapi *HIDROTERAPI AIS* menjadi pilihan pada pesakit kanser yang masih muda. Yang sudah berumur pada tahap kritikal dan telah menjalani rawatan kemo dalam masa yang panjang biasanya akan kembali dengan penuh ketenangan. Jangan berkira jumlah garam. Lebih banyak lebih baik dan kemuncaknya adalah bagaimana terapi radiasi gelombang bunyi yang bertekanan mengusir keluar sel-sel ganas yang tidak lagi sama dengan frekuensi asalnya. Kita dalam CVT mencari persamaan dan keseimbangan frekuensi.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment