Tuesday, December 12, 2023

Wangian lebih halus dari teknologi nano

 *-Wangian lebih halus dari teknologi NANO-*


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


*TEKNOLOGI NANO*. Keimanan kita itu didalamnya ada teknologi nano. Percaya dan mengikut hukum tuhan itu satu kekuatan teknologi nano. Beriman tetapi tidak yakin untuk tunduk sepenuhnya pada tuhan tidak membawa erti yang bermakna. Iman tanpa perbuatan adalah sia-sia. Jika imanmu sebesarnya biji sawi sekalipun pasti kita mampu memindahkan sebuah gunung jika kita dapat menghaluskan apa yang sedang kita fikirkan. Sebab itu semua bersifat halus atau sifat nano meter. ltu cara dan senjata kita nak lawan iblis. Virus itu juga halus dan bersifat nano. ltu senjata iblis untuk memusnahkan manusia diakhir zaman ini. Data-data dalam dna kita diubah dengan teknologi Mrna didalam vaksin. Teknologi tuhan dalam DNA dengan kromosom 46 yang memiliki Numorik atau nilai angka angka yang sistematik ketuhanan juga cuba diubah dengan vaksin Mrna.


Virus corona ternyata jelas sekarang ini adalah yang terkecil. Saya ikuti terus perkembangan wabak iblis ini. Sang dajjal yang berupa manusia yang paling jelas adalah Bill Gates itu sendiri. Semua negara di dunia ini terpaksa tunduk akur dengan vaksin iblis ini. Lihatlah kesan buruk kesihatan kita sekarang ini. Kesan yang disembunyikan dan masih belum diaktifkan tetapi sudah menampakkan kesan yang tidak terbendung lagi. Chip halus di dalam vaksin yang sama halus dengan virus itu bukan satu cerita khayalan lagi. Semua itu untuk ujikaji haiwan tetapi sudah beralih ke manusia. Teknologi nano itu tidak berhenti. Semua akan semakin kecil. Membuat chip sebesar jarum. Akan datang sebesar debu. Namun nano dalam vaksin jelas adalah penyalahgunaan teknologi.


Satu rambut di belah 100 ribu. ltulah ukuran teknologi nano. Bukan satu rambut di belah 7 lagi. Teknologi iblis ini hendak menyamai teknologi tuhan. Jelas satu rasa bongkak yang sebenarnya dalam skala atom yang masih jauh untuk nak dapatkan sifat kuantum. Hukum fizikal kuantum ketuhanan itu tidak mungkin dapat di tiru oleh sang iblis ini. Seperti cicak yang memiliki spatula rerambut yang halus bulunya melekat dengan molekul dinding. ltu pun sang iblis tidak akan mampu menirunya apatah lagi untuk menciptanya. Para ilmuan yang mulia akan dianugerahkan dengan teknologi nano ke arah kuantum. Iron Man dalam filem itu adalah satu promosi teknologi nano kuantum. Teknologi di dada dengan kekuatan ais. ltu bukan khayalan. Kita boleh menjadi manusia super. *Wangian lebih halus dari konsep partikel*. *Wangian lebih halus dari teknologi nano*. Hanya kita belum faham cara menggunakan teknologi kuantum dalam wangian. *Sebenarnya berapakah nilai FINE PERFUME??*. Jika yang tahu rahsia cara gunanya pasti tidak dapat dinilai lagi. Saya sedang menggunakan *FINE PERFUME* dengan konsep kuantum yang berbagai cara. Tidak mungkin saya akan beralih pada perfume biasa. Kerana bauan APRIL ROSE dan ENGLISH ROSE yang hampir sama bauan ros yang asli.


ltu satu inovasi dalam makmal. Satu keajaiban sudah saya amalkan dengan kesan menakjubkan yang tidak masuk akal dan amat luar biasa menguntungkan telah saya rasai. Sehingga sukar untuk saya nak kongsikan dengan kata-kata buat sementara ini. Maklumlah pengalaman  kuantum pada setiap insan adalah  sesuatu  yang amat rahsia dan tersendiri  keajaibanya. *Apapun miliki dan simpan dahulu*. Guna mengikut arahan yang ada untuk sementara ini. *FINE PERFUME yang amat bernilai dijadikan sebagai hadiah dalam promosi luar biasa cvt*. ltu hadiah ikhlas CVT yang amat berharga. 


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment