Monday, January 8, 2024

Masalah senggugut

*SOALAN*
*Assalamualaikum nak tanya*... *Masaalah sengugut*.. Xtau nk discribekan camne sakit dia..Pinggang sakit ari2 sakit..sekali di adtg mcm nk cramp perut.. Kaki rasa lemah Ari tu sy x thn sgt mcm nk pengsan.. dh berpapah ke surau..kt hosp buat ultra sound tu yg nampak ada kebengkakan.refer pakar buat ultrasound lg lebih detail tu dia ckp rahim sy menebal n bengkak 13cm x 9.16cm .. Ada 4 pilihan ..Mkn ubt...pil perancang 3 bln stop sbln..utk menjarakkan kita period dr tiap2 bln ke 3 bln sekali.

Injection...  sbln sekali.. sama juga mcm mkn pil tujuan dia.. Operate..buang terus rahim ..xakan period lg..dan x ada senguggut lg. Alat di pasang kat dlm servik. xsesuai utk sy..Tp semua tu utk kurangkan kekerapan dtg period x akan mengecilkan yg bengkak..bila sy tanya apa cara utk mengurangkan bengkak dia kata masa sy monopos nanti..kiranya benda ni akan aktif selagi sy period. doc ckp andai esk sy berkahwin pun sy x blh pregnant sbb rahim sy x sehat..kawan saya ni belum kawin lg..


*-PENCERAHAN OLEH PROF NW-*

‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 
‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

Gunakan *SW-MOMMY OIL* dan *ALGA WOMEN* dalam frekuensi warna oren atau jingga. Warna pembersihan dan mengawal mengimbangi nafsu seksual. Warna pada matrik no 4.  Si pemakai akan memiliki kesabaran yang amat tinggi. Kesabaran yang tinggi akan menghilangkan segala rasa kesukaran dalam kehidupan. Warna yang di pakai oleh para sami budha. Itulah simbolik warna oren dengan sistem kesuburan pada bahagian alat kelamin. Gunakan dengan cara sapuan atau di minum. Sekerap mungkin dan konsisten. Hebatnya warna orange sebagai pembersih darah. Pada kaum hawa fitrah pusingan haid ini diciptakan untuk membuang asid dalam darah dan iniakan mengukuhkan sifat sabar. Sifat kesabaran selayaknya di miliki pada kaum hawa yang banyak di uji. Ujian mengandung sehingga melahirkan anak adaah anugerah pada kaum hawa. Warna kunyit umpamanya yang dapat merawat asid pada bahagian ari-ari jika di sapu. Rasa sengal dan kejang dapat di pulihkan.  Kesabaran pada wanita akan merawat kesihatan seksual.       

Karakter mendahului penyakit dan penyakit juga boleh mendahului karakter. *Umpamanya NW 16 dan 17 matrik 4 akan menstabilkan dan mengukuhkan keadaan yang pincang*. Sebab itu apabila haid datang maka perubahan mood negatif pada wanita juga datang menerpa. Namun di situ ada ujian di situ juga adalah penawarnya. Wanita yang sabar dan kuat teguh menahan diri akan banyak mendapat kebaikannya. Terutama untuk kecantikan luaran malah dalaman. Masa kecil tidak cantik apabila sudah akhir baliqh berubah jauh dan nampak cantik, langsing dan dewasa. *Amalkan NW 16 dan 17, SW-MOMMY OIL dan ALGA WOMEN agar kulit cantik dan muka tidak kelihatan sembab*. Matrik 4 akan membentuk kesempurnaan tubuh. Atasi hidung kembang, boroi di perut dan sebagainya akibat lemak dan kolesterol yang menghodohkan. Melalui perjalan haid yang sihat akan membersihkan diri melalui keluarnya darahkotor. Badan tidak berbau dan haid juga tidak hanyir.                 

Formula matrik 4 ini relatif dengan vitamin C orange. Pengambilan vitamin C yang terlebih dosis boleh menyebabkan ketumbuhan pada bahagian ini. Bahagian asid banyak bertumpu pada bahagian ini. Kaum Adam juga boleh mengambil untuk menambah kecantikkan pada kulit. Pada wanita yang mengalami masalah jerawat sebenarnya berpunca dari kesan gangguan kesuburan yang di uji menahan diri dan kesabaran.

Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.



 

No comments:

Post a Comment