Saturday, October 14, 2023

Roh yang berkaitan jiwa

 *-ILMIAH CVT MALAYSIA-*


‎بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ 


‎السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


Roh yang berkaitan jiwa. Jiwa itu ada perasaan. Perasaan itu dikawal oleh jantung. Kemana perginya jiwa di alam semesta selepas kita mati. Kerana kita percaya jiwa atau roh itu kekal abadi tidak terhapus. Sudah tentu jiwa satu entiti energi itu menetap pada ruang dimensi baru di alam semesta. Kita perlu ada kesadaran jiwa. Kesadaran tingkat tinggi manusia itu adalah bentuk kehidupan yang paling misterius. Kesadaran yang tidak terlihat dan terlihat. Eksploarasi misteri kehidupan dalam teori kasadaran KUANTUM.


Kita jangan sampai tertarik dan jatuh di dalam lubang hitam. Jiwa manusia harus terus aktif dalam bentuk waktu. Fikiran dan hukum fizik harus bekerja secara bersama-sama serentak. Kecerdasan buatan dalam otak manusia sekarang sudah di ambil alih dan menjadi kuantum komputer. Elektron dalam otak seperti komputer kuantum biologi sudah menjadi kenyataan. Nasib baik kita sudah kehadapan lebih awal dalam bidang ini dan mempraktiskan teknologi elektron ini sebagai bidang rawatan yang selamat. Elektron dalam cas negatif adalah antidot dalam bentuk gelombang bekerja merangsang sel-sel seluruh tubuh agar bekerja lebih aktif.


Alam semesta muncul dalam ketidakpastian. Penelitian ilmiah mengenai jiwa atau roh secara pendidikan moden amatlah terhad. Walaupun quantum ada nilai berat yang bertekanan pada sebuah timbangan pada manusia yang masih hidup. Boleh timbang pesakit yang menuju kematian akan kehilangan berat dalam 21 gram. Teori 21 gram. Orang meninggal akan kehilangan berat badan sebanyak 21 gram. Saat kematian datang seolah-olah ada sesuatu yang diangkat keluar dari tubuh. Bermakna jelas kematian itu bukan akhir sebuah peristiwa. Kebangkitan dengan jasad kemuliaan pada darjat-darjat tertentu itu benar-benar akan diangkat mengikut KEMULIAAN PEKERJAAN seseorang semasa di dalam hayat hidupnya.


ltulah konsep gelombang bertekanan di dalam CVT. Tiada aura pada jasad manusia yang sudah mati. Tiada cahaya dan gelombang bunyi bertekanan juga hilang. CVT kembalikan medan energi metafizik yang dapat di kesan melalui fotografi kamera kirlian. Warna hijau yang merangsang oksigen amat berkaitan dengan pengaruh jiwa. Antara perasaan dan akal fikiran. Nampaknya perasaan kita yang menyuburkan jiwa akan di angkat dan dinilai. Namun akal fikiran didunia ini yang mendidik jiwa. Kita kembalikan semua  cahaya berwarna atau aura secara seimbang pada tubuh yang masih hidup. Kita kembalikan cahaya berwarna pada tubuh yang masih hidup. NW adalah gelombang bertekanan yang aktif dan menghidupan pada sel-sel saraf di otak. *DUNIA KEDOKTORAN HARUS MENGAKUINYA*. Saat menjelang ajal. Koma atau mati suri. Pengalaman menjelang kematian. Akan melalui pengalaman kematian dan melihat orang-orang yang sudah mati. Roh adalah substansi kuantum yang sulit untuk difahami. Namun itulah salah satu bentuk konsep NW dalam getaran gelombang yang membangkitkan tahap-tahap kesadaran yang semua itu di kawal diotak.


Bermakna roh itu benar-benar ada. Kesadaran dalam bentuk dimensi tinggi dapat memupuk semula energi itu juga benar-benar ada. Setiap yang akhir itu akan muncul pula sesuatu yang baharu. Beruntunglah yang merawat menggunakan teknologi tuhan di dalam alam semesta ini. llmiah CVT sarat dengan metafizik atau kuantum yang selalu mengetuk minda agar kita sama-sama terus merenung dan berfikir. Bersabarlah dan terus tekun berkarya. Saya mengingatkan kerana penghujung tahun 2023 ini semangat kita semakin menurun. Ayuh dan bangun semula agar kita tidak dalam kerugian masa. 


*NW 11 JANTUNG*. *NW 10 PARU PARU*. Allaah amat dekat dengan kita melalui NAFAS. Oleh itu kelola atau kawal kemarahan dengan baik. Kerana kemarahan akan mengundang syaitan dan memiskinkan jiwa dan tentunya Allaah amat tidak menyukainya.


Oleh Prof Dr Norhisham Wahab.

No comments:

Post a Comment