Thursday, June 25, 2015

Sejuta Wajah & Seri Wajah Full Moon


Konsep Terapi Fullmoon
Fullmoon Seri Wajah merupakan produk yang digunakan bagi tujuan kesihatan secara keseluruhan bagi kesihatan kulit dan keseimbangan sistem kederiaan dengan menggunakan konsep Aromaterapi serta gabungan teknik Hidroterapi Ais.
Ekstrak bunga-bungaan dihasilkan melalui kajian dan aduan dari alam semulajadi yang kaya dengan khasiat diproses melalui teknologi makmal dan farmasi moden untuk meningkatkan sistem imun, antibodi, hormon serta sistem kelenjar supaya bekerja dengan lebih cekap dan seimbang.
Ekstrak bunga-bungaan digabungkan dalam satu kombinasi pati bunga yang dirakam dengan gelombang bunyi menghasilkan getaran tenaga dengan berfrekuensi rendah bagi mencapai tahap sifar (0 Hz) seterusnya meningkatkan tenaga magnetik sebagai kuasa dalam tubuh (will power) secara semulajadi.
Fullmoon dapat meningkatkan kadar ion-ion negatif di persekitaran tubuh bagi mengawal pelbagai pencemaran gelombang beradiasi tinggi. Fullmoon juga mampu merangsang reseptor (penerima) saraf bauan / pernafasan yang terdapat pada hidung bagi mengimbangi kadar oksigen di dalam tubuh.

KELEBIHAN FULLMOON:
Memulihkan dari gangguan tenaga luaran
Mengembalikan seri pada wajah
Menjadikan fikiran, emosi dan perasaan lebih terkawal dan lebih tenang
Memulihkan tenaga pelindung dalaman
Mengembalikan dan mengekalkan keceriaan wajah
Mengharmonikan kehidupan sekeluarga
Meningkatkan tahap keyakinan
Melindungi dan memelihara kulit dari pancaran matahari
Membersihkan kulit muka dari minyak yang berlebihan
Melambatkan proses penuaan muka dan kulit
Mengimbangi berat badan dengan mengawal hormon DNA
Melancarkan peredaran darah dan memecahkan lemak
Bertindak dengan cepat dan berkesan tanpa sebarang kesan sampingan

TEKNOLOGI FULL MOON
Fullmoon merupakan hasil penyelidikan seni sains warna yang menggabungkan secara serentak berbagai teori keelektrikan, kemagnetan, cahaya, warna, bunyi dan gema dalam set persamaan ruang dan masa mutlak. Diformulasikan menerusi teori molekul dengan rumusan berbagai jenis pati bunga yang mempunyai sifat kerelatifan ikatan kimia di dalam suatu entiti neutral yang paling stabil malah hanya bergantung pada fenomena keserasian pemakainya untuk mencari tahap keseimbangan.
Full moon menggunakan teknologi foton yang dapat memerangkap cahaya dan menukarnya keadaan gema dengan kemampuan menguasai resonans ilusi menjadi nyata. Ini bermakna segala perbuatan sihir juga dapat dileraikan secara harmoni oleh full moon dengan begitu pantas.
Full moon adalah teknologi pertama di dunia yang menggunakan teori reflex luaran seperti nitrogen, oksigen dan hidrogen ditemukan semula dengan unsur dalaman tubuh iaitu karbon dioksida bagi mewujudkan getaran akhirnya akan menangani pencemaran radiasi di sekitar tubuh.
Full moon juga tertakluk pada teknologi masa (gelombang) yang tidak pernah di takrif oleh mana-mana saintis klasik sebelum ini apatah lagi dipraktiskan secara amalan konsisten, tetap dan berterusan (malar). Ia memiliki beribu-ribu gelombang cahaya di dalam rahsia sebenar warna iaitu gema dan 5,000 kali lebih kecil daripada ukuran panjang gelombang cahaya Infra Merah.
Full moon adalah suci lagi bebas dari unsur berat yang boleh memudaratkan seperti keracunan. Pati bunga di dalam Full Moon memiliki keunikan tersendiri bagi membangkitkan karekteristik dan nilai kehidupan pemakainya kerana ia dirumus secara gabungan yang berpasang-pasangan melalui teknologi saringan distalasi bertingkat.

PENGGUNAAN FULL MOON:
Menurut kajian sains mandian air sejuk pada waktu subuh ini amat berkesan kerana di waktu ini cahaya ungu kebiruan masih berada di atmosfera yang mana cahaya ungu mengandungi rahsia penawar. Cahaya ungu luas penyerakannya berbanding cahaya merah. Ia menyerak ke seluruh tubuh berbanding cahaya merah yang hanya khusus pada tulang. Mandian pada waktu subuh ini dapat menyembuhkan 90% penyakit.

CARA PERTAMA – SAPUAN PADA WAJAH
Titiskan setitik minyak full moon ke dalam air yang telah dicampurkan dengan ais. Tuang sedikit ditapak tangan, gosokkan kedua-dua belah tangan dan kemudian sapu pada wajah. Ulangi cara ini sekurang-kurangnya 3 kali sebelum tidur. Untuk gejala penyakit pagi seperti lesu dan hilang ‘mood’, kahak, sinus, hidung tersumbat, asma, buang air besar yang kerap, sakit perut dan lain-lain.

CARA KEDUA – SAPU PADA BAHAGIAN BERMASALAH
Gunakan ais pada bahagian bermasalah sebelum menistiskan minyak FullMoon dan sapukan bahagian tersebut. Ulangi cara ini sekurang-kurangnya 3 kali setiap 15 minit atau sekerap yang boleh. Untuk masalah seperti bengkak, kekejangan, kesakitan, terbakar, kebas, sakit sendi, ruam, gatal, luka dan lain-lain.

CARA KETIGA - DIGUNAKAN DALAM MANDIAN
Titiskan setitik minyak Full Moon ke dalam sebekas air yang telah dicampurkan dengan ais. Gunakan untuk bilasan yang terakhir dalam mandian. Sesuai untuk sakit seperti insomnia, migraine, sakit kepala, cepat mengantuk, mudah pitam, cepat marah, pelupa, mudah terperanjat, tekanan fikiran dan lain-lain. 

No comments:

Post a Comment